Herregud

..så trött jag är. Jag vet inte varför men jag har verkligen ingen ork till någotingen och som det syns här så har jag ju igen ork till att sätta mig och skriva i min blogg.
Men kände väl att jag va tvungen att skriva av mig lite endå!
Jahopp nu var det lördag igen och alla ska väl ut och festa och ha skit skojj utom jag..känner mig så tråkig nu på senaste tiden. Jag är aldrig ute och roar mig utan jag sitter bara hemma och gör ingetingen.
Jag vet inte om det bara är jag eller om det är flera av er som också har blivit sådana men jag har ett riktigt sug på att dra ut och festa!
En nackdel med att jag aldrig är ute längre är att jag aldrig får reda på vart festerna är längre?
Fan ibland blir ja riktigt besviken på mig själv.................
NÄ nu ska jag inte deppa nu bestämmer jag att...NÄSTA eller nästa helg ska jag ut ! ÄR DER NÅGON SOM ÄR PÅ MIG?!?!?!?!?!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0