Godmorgon..

..godmorgon!
Söndag åter igen och det ger mig bara ångestankar att helgen har rusat förbi och jag har knappt hunnit att blincka? ibland är det nästa lite otäckt hur snabbt helgen bara susar förbi en och vipps så är det söndag igen.
En fördel med denna söndagen är ju att det är sista veckan på apun som är iförsig både tråkigt och skönt. Men nästa söndag sitter jag förmodligen här och har ångest över att apun är slut och att skolan ska börja igen, fyfan!
Men det är långt tillsdess (hoppas jag)
Idag händer det inget speciellt faktiskt bara ta det lugnt precis sin alla dom andra söndagarna men jag ska inte klaga för att jag gillar det.
Imorgon är det ju apun igen och nu är jag på min rätta avdelning igen som jag blev satt på för första början och det känns väldigt bra! och imorgon blir det nog lite nya kläder som inhandlades i fredags :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt är kanon bra med mig! Har ju en ny design =)

Haft en bra helg? Allt bra med dig?

2009-09-27 @ 11:59:38
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min helg har varit kanon. Alla dagar har varit lika bra!

Jag mår bra och vad ska du göra idag?

Ja kan inte välja alls =) Du kanske vet någon annan mysig tröja?

2009-09-27 @ 16:11:13
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh mysigt, är de svårt att baka det ?

2009-09-27 @ 18:35:33
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0