fredag 11 september

Godmorgon! en verkligen lyckad kväll igår med Carl-Johan, vi hade det jätte mysigt. Maten vi lagade blev kanom bra sedan spenderade vi resten av kvällen i soffan tillsammans och kollade på tv, gud vad jag älskar den grabben!
Idag ska vi som sagt på "lekdagen" vi åker upp redan idag eftersom att vi ska fiska nu på kvällen tillsammans med hans bror och några andra som kommer bli jätte trevligt. Resten av gänget som ska vara med på lekdagen kommer imorgon. Men innan vi åker upp dit ska vi in till stan med en gång när Carl-Johan kommer hem för att vi ska köpa mammas pressent, hon fyller ju faktiskt 40 på söndag! Min mamma blir en gammal gumma men jag älskar henne endå.
Nu är det klart i alla fall, pappa ringde nyss och sa att det blev en ny operation för honom idag, hoppas det verkligen går bra för honom. Så kan kommer komma hem tidigast onsdag nästa vecka. Han sa det också att han verkligen inte gillar att ligga på sjukhus med alla gammal gubbar och gummor som ligger och gnäller för alltingen så han skulle försöka komma hem lite tidigare men då sa jag att han måste ligga kvar så länge som läkaren säger för annars kanske det kan hända någon och det vill jag verkligen inte.
ÄLSKAR ER PAPPA, MAMMA OCH CARL-JOHAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0