fan vad jag älskar livet just nu

Herrejävlar va nöjd jag blev med bloggen ! Enkel, snygg och massa Ida i den! Är så glad att det är jag som har bestämmt hur den ska se ut och den skiner verkligen mig !
Vad tycker ni om den ? :D
Vill tacka Jessica för arbetet du la ner på den:)

Inte nog med att jag är glad för bloggen? kolla in detta!

Carl-Johan säger:
ska vi åka på paramore i höst?
IDA / säger:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!:D
Carl-Johan säger:
då gör vi det :D
Carl-Johan säger:
kollar efter biljetter på jobbet imon och beställer om jag hittar några :D

LIVET VÄNTAR!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det var en fin blogg Ida :)

2009-09-21 @ 20:58:49
URL: http://thildie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0