bra och dålig dag!!!!!!!

LEDIG IMORGON, YES!
En heldag på jobbet, på stan och framför tvn och det är helt okej faktiskt, eller hur?
Slutade redan vid halv två idag men istället för att åka hem och inte göra någontingen så tog jag mig in till stan med min kära vän Nathalie och hade en väldigt trevlig stund där inna faktiskt! riktigt skönt att prata ut med henne faktiskt eftersom hon är förjävla bra på sånt där.
Blev faktiskt ett par inköp också.

Parfymen själv som jag blev förälskad i när jag först hittade den i Växsjö
min drog, min doft,
min parfym

Min älskade pojkvän köpte mig ett halsband idag och för det så älskar jag honom
mest av allt på denna jorden!
(självklart älskar jag honom inte endast för att han har
köpt mig ett halsband utan för den han är också)

men jag tycker verkligen inte om
honom när han gör som han gör mot mig ikväll, jävla egoist!

Nu blir det faktiskt sängen för mig..är så jävla trött på att fälla tårar hela tiden för dig när du inte ens bryr dig?
Jag måste bara fråga er som känner mig? Är det verkligen något fel på min familj? För ibland kan jag tror det
..(detta var ingen skojj fråga utan en seriös! Börjar faktiskt tro det när han inte kan vara hemma hos mig längre..)

JUST DET! Träffade även Nicole och hennes kompis Emmy idag också, jävligt skönt tjejer båda två! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh tack.. ja AA är bäst

2009-09-29 @ 22:58:30
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: nathalie

Åh gumman, håller med dig, älskar att snacka med dig och allt och ingenting , love! <3

2009-09-30 @ 21:10:37
URL: http://enathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0