klumpiduns

Ibland skäms jag verkligen för mig själv.
Imorse blev jag väldigt sen till bussen så att jag till och med missade den så jag fick ringa mamma och be henne köra mig till jobbet. Så gick jag hela dagen på jobbet ingetingen ovanligt allt har varit jätte bra och framförallt roligt! tills då jag ska åka hem vid halv fyra, sitter i busskuren och tänkte att jag skulle ta upp mina pengar och vad märker jag då? jo att jag hade glömt plånboken hemma! lyckat Ida verkligen.
Efter mycket om och men så kom pappa och hämtade mig men fan va glömsk jag är !

(det är här jag ska komma med något ämne där jag ska skriva om vad jag tycker och tänker men just nu kommer jag tyvärr inte på någotingen just nu men det kanske kommer ikväll)

Komsi komis fisken nu ska jag fiska!

Kommentarer
Postat av: josefin

ska äta :)

några planer än till helgen?:)

2009-09-23 @ 17:04:38
URL: http://annajosefinahrlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0