there is so much more

Check! en dag till på apun är nu avklarad. Kan väl inte säga att det har varit den roligaste dagen av dom alla dagarna jag är med om utan idag har jag endast räknat spikar och vägt spikar! låter det roligt? det kan jag tala om för er att det är det inte, inte ens för fem öre!
Men alla dagar kan inte vara roliga i livet man måste ha tråkiga dagar också.

Längre ner på min blogg så kan mi skrolla ner till där jag skriver om att jag aldrig ska bli någon bloggfjolla som lägger in videoinlägg och håller på "hej bloggen! ChaCha" och massa sånt där. På det där inlägget har en såkallad "ökänd" person kommenterat "dt e redan en början"?? början till vad? precis som att jag är som dom där fjollorna som håller på att vika ut mig hit och dit? och när jag säger vika ut menar jag inte att visa sig naken och skit utan lägga in videoinlägg där jag bara total dissar alla som är yngre och skriver om hur mycket man INTE bryr sig om vad folk säger? men vafan skriver du det då om i bloggen?! för mig är det ett tecken på att du bryr dig? för du tänker på det och du förmedlar det till andra och vill höra andra säga "nejnej vännen så är det inte!" du vill höra andra säga att det inte är så för att du själv inte kan sluta bry dig! och börja tjafsa om att "åh hon och han härmade mig, jag var först med det" "jag har flest läsare" blaablaaaaa!
Så nä jag är inte ens inärheten av att börja bli en sådan.
En sådan som faktiskt blivit riktigt bra på att blogg nu för tiden är Joakim han är inte längre som dom andra bloggarna här i stan. Han är sig själv och försöker inte vara någon annan, precis som mitt motto! Han skriver inte om dessa fjolliga sakerna som alla gör, rekomenderar honom faktiskt! 

LIVET VÄNTAR 

Kommentarer
Postat av: Joakim

Tack! Vill verkligen vara mig själv när jag skriver, inte någon kopia.



Läser faktiskt din blogg, även om du inte trodde det. Men du är bra på att skriva och formulera dig :)

2009-09-21 @ 18:06:42
URL: http://joakimscene.blogg.se/
Postat av: Joakim

-Jag tycker att du ska ta ut en piercing. Behåll den på vänster sidan tycker jag :)

-Nej du ska vara mörkhårig! våga inte att göra ljusa slingor! du ser äldre ut i mörkt.

-Lättast att ta reda på om hon gillar dig är att fråga henne :) haha!

-Vad har hänt med din hals? :O



1. Okok, får se! :)

2. Ja, gillar mörkt faktiskt menmen (a)

3. Sant :*

4. Mina halsmandlar är stora så dom måste typ plockas bort.



:)

2009-09-21 @ 19:27:00
URL: http://joakimscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0