barndop

Nu kom jag precis hem från Adrians dop som har varit super trevligt.
Han fick jätte mycket fina pressenter. Av mig och Carl-Johan fick han ett armband med en belock på där det va in graverat Adrian och 090609 sedan fick han en ram med en nallebjörn brevid och en liten rund ask där det stod min fösta tand på och även på den var det in graverat Adrian.
Fick en sådan otroligt god smörgåstråta som Beckis hade gjort så var tvungen att ta med en bit hem till far min.
Så nu sitter vi här allihoppa Erik, Carl-Johan, pappa och jag. Ska väl dra oss hemåt till älskling snart för att ha en liten "mys"kväll hoppas jag på.
Imorgon ska vi ut och fiska med Mats(älsklingens storebror) och Fia hans sambo.

Har hört tre av världens finaste låtar idag, jag rekomenderar dom verkligen!
- Lisa Nilsson Handens fem Fingrar
- Prins Noel
- THE REAL GROUP ETT LIV FöR MIG LYRI

bilder kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0