änglavakt?

Nej nej nej och åter nej !
Idol-Jon gjorde ett jätte dåligt uppträdande ikväll när han sjöng trion. Hoppas verkligen att dom ser vad han har presterat innan och inte bara går på det han gjorde ikväll! För om han, Calle, Erik eller Rasmus inte kommer vidare till fredagsfinalerna så slutar jag och kolla på idol! (det kommer jag förmodligen inte göra men jag kan ju alltid säga och hota med att jag kommer att göra det)
Nu sitter jag och kollar på andra avenyn ! fan va bra det är, det finns inget program som är så bra som det och KIM är så snygg så att jag nästan dör!

Hatar, hatar att bråka med den man älskar mest av allt..faktiskt
men endå älskar jag honom mest av allt på denna jorden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0