aldrig mer..

..ska jag fan inte spela monopol! Jag älskar det spelet men jag hatar det när jag förlorar så hårt som jag gjorde idag!
Fick till och med en riktigt dålig start som började med att jag hamnade i fängelse tre gånger på raken och hela skiten. Trodde faktiskt att det skulle vända och gå bra när jag fick både Centrum och Norrmantorg men det kunnde jag ju bara glömma. Totalt ut spelad av min egen far både jag och Carl-johan!! nä aldrig mer säger jag!

Har pratat lite med Sara och Paulina om vi ska dra ut nästa helg hoppas att fixar sig. Tänkte höra med dom andra tjejerna också om dom är sugna att gå ut också så vi kan dra ihop alla tjejer, vore super kul!
Nu ska väl Carl-johan och jag dra oss hem till honom och mysa lite hoppas jag på.
Godnatt.

+ att jag ÄLSKAR min nya mössa! går i den hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0