ops..

Har visst inte skrivit sedan igår och det ber jag om förlåtelse för! men har lixom inte hunnit idag gick vi upp tidigt för att åka till Kalmar åkte och hämtade upp pappa sen begav vi oss.
Väl framme i Kalmar så jag svär att vi letade pakeringsplats i..20 minuter nästan för fy fan va folk det var där nere idag men varför just idag förstår jag inte för det var ju verkligen inte fint väder typ 10 grader, regnade och båste väskan av mig?
Idag hade jag heller inga pengar därför följde ingetingen med mig hem idag men en mössa och ett par jeans fick följa med Carl-johan hem idag + massa saker på Ikea till pappa (och mig) till huset, KANON!
Hem igen och lagade god mat, fläskfilé, potatisgratäng och sallad fy17 va gott det blev! och nu sitter Carl-johan i sängen och väntar på att jag ska sluta skriva detta inlägget och iställer komma och lägga mig sedan sätta igång filmen och det har jag också tänkt att göra.

ops igen! nu ser jag att klockan blev 00.00 så nu kommer ju detta inlägger bli skrivet på Söndag men skit samma kommer skriva imorgon också! eller ja? hur ska jag säga det är ju redan Söndag...hm men senare idag då? nä det lät bara fel, skriver imorgon när jag har vaknat igen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0