make sure

that this is the last time that i forgive you, okey?

idol idol idol är det enda som är finns i huvudet på mig på fredagkvällen, jag vet inte varför men jag tycker att det är så otroligt roligt att kolla på. självklart speciellt på Calle! im fucking in love!
ge mig just nu bara min födelsedag så jag kan få mina pengar till min kamera, jag längtar så sjuk mycket efter att få ta massa bilder och visa dom för er.

»idag har det hänr så otroligt sjukt mycket både bra och dåliga saker men också väldigt mycket sköna saker. men något som verkligen förvånade mig som jag sa förut är att hur sina vänner kan skjunka ner till en sådan nivå. ni vet mycket väl vilka ni är och jag tycker det är synd att söka efter bråk på detta sättet men som sagt jag är glad över att jag har min Sara och min älskade pojkvän som jag aldrig kommer kunna lämna, jag älskar dig så otroligt mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0