hej och hå

stå på tå? nej tack! har sådan träningsvärk i vaderna och i låren efter step upen i skolan idag, oj!
imorgon är det prov som jag har sagt. "hur går det med pluggadet ida?"
- inte alls bra, haha! måste sätta igång på redigt nu.
så ikvällen består av plugg.
imorgon är det äntligen fredag, dags för fredagsmys eller? absolut! ingen tvivel om det inte. kvällen ska spenderas hos pappa med Carl-johan sedan ska vi också göra tråtan inför kalaset på lördag eftersom släkten på pappas sida firar min födelsedag redan då, helt okej tycker jag.

kalmar nästa helg?
köpa min digitalkamera kanske?
nya kläder lite?
JAPP!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: aah det sant :) men det är upp till dig om du vill se den..



Aah gör så du. Ska lägga mig tidigt idag du då? :)

2009-10-15 @ 21:57:35
URL: http://jjnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0