9/10

äntligen är skolfotot taget och klart nu och jag fick stå upp helt otroligt skönt!
trodde faktiskt att jag skulle få sitta ner men icke(jag sträkte på mig extra mycket) och det fungerade ju. en korten är nu också tagna, fick ju välja själv vilket jag skulle ta, tog det bästa av de fyra korten men det var ju verkligen inte bra för det men det får bli som det bli . är ju ändå sara,pappa,mamma,carl-johan,mormor och morfar och farmor som får ett en kort iaf,

"nu ser man verkligen vilken nivå vänskapen är! aldrig mer!"
är väldigt glad att jag har min saris och hon ska komma hem till mig nästa lördag och ha myskväll för att fira min födelsedag. jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0