8/10

härligt med en sov morgon idag till tio i två? nej! verkligen inte, det är så fruktansvärt onödigt så att det inte gåt att tala om! men något bra med det var ju att jag kunde åka upp och sova hos min kära sara igår kväll. Vi pluggade lite och hade allmänt mysigt med min vän.
"du får inte somna ida! lova det?"
efter trettion minuter sover hon själv? tummen upp för dig sara,
idag var det bara en lektion i skolan som sagt och det var idrott, vi var sammanlagt 14 stycken på lektionen av 29. resultat med det var att 15 st skolkade? dålig stil kanske? JA verkligen! (inte sara.s eftersom hon har opererats idag,hoppas det gick bra för dig!)
spinning var det i schemat idag och fy fan va jobbigt det var! drygt 50 min på en cykel och när man väl klev av kändes det som att benen fortsatte att cykla haha! men det är bra träning och det är huvudsaken.

(TIDSFÖRDRIV!)
KÄRLEK:
Är du kär just nu? - yes
Har du någon kille just nu? -  yes
Har du dumpat någon? - hm det har jag nog, men det var läääänge sedan
Har någon dumpat dej? - jo men
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - ojj, det kanske jah har
Vem kramade du senast?- Sara eller Carl-johan var det nog
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej ! då blir det "hastalavista!"

SKOLA
Är du duktig i skolan? - mitt i mellan tror jag
Har du bra betyg? - dom är ju inte kassa precis?

Har du fått göra om ett prov någongång? - inte sen jag börjar gymnasiet iaf
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - oja.

Sköter du dej i skolan - tror jag nog
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - självklart!
Haft mobilen på lektionstid? - alltid
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nepps.

FAMILJ
Hur många är ni i din familj? - min "hel" familj är det bara mamma pappa och jag
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - japp
Trivs hemma? - jadå:)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - det ockdå
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nehedu
Du älskar din familj oavsett vad som händer? -ABSOLUT!

VÄNNER

Du har vänner? - jadå :)
Du brukar vara med? - Sarisen :)
Vem/vilka var du med sist? - Sarisen :)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Absolut!
Är det okej att ha kill-kompisar? - japp
Har du pussat någon av dina kompisar? - det också
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Absolut, för mina riktigt nära skulle jag göra det
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - tyvärr

FJORTIS

Du sminkar dej varje dag? - haha nej
Putar med läpparna på kort? - ibland?
Tar kort på dina bröst? - kanske har hänt någon gång ? det är väl en tjej grej?
Använder foundation på läpparna? - nej
Super dej packad varje helg? - nej
Du har kysst en tjej? - det också
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret gör jag, men vadå fjortisfrisyr?
"Ditt hår e knallblont? - raka motsattsen

ALKOHOL

Har druckit alkohol? - Ja
När drack du alkohol senast? - ett tag sen
Vem bjöd dej på alkohol? - ?
Vad var det för sorts alkohol? - Cider
Brukar du dricka alkohol? - nej
Har du druckit öl? - har hänt
tycker du om öl ? - det är okej
har du varit full ? - riktigt mycket en gång, aldrig mer!

KRIMINELLT

Är det okej att vara kriminell? - absolut inte
vill du bli kriminell - är du dum??
Vad är inte okej med att vara kriminell?  - allt
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - aldrig
har du suttit i fängelse?- nej
Vill du hamna i fängelset? - nej?

DÅLIGA TIDER

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - japp
När grät du senast? - typ i tisdags
Du har gråtit över en kille? - jaa
Du har slagit ner någon? - nej .
Du har skadat någon med flit? -  mycket möjligt
Har du någon gång viljat döda någon? - nej
vem bråkade du med senast - Carl-johan
har du blivit våldtagen?! - nej

DUSCHEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0