29th

tråkigt att inte hinna med att skriva om dagarna tycker jag faktiskt men jag försöker så mycket jag kan. torsdagen den 29 oktober har iallafall bestått av att vara på stan med syskonen Söderman och även Nathalie en liten stund på det också.
hem och hjälpa pappa med massa saker bland annat storstädning av hela huset och rensat mig gaderob som han tvingade mig till faktiskt..jag är ju inte 18 än så jag har ju inte så mycket att säga till om kanske?
vid..halv åtta tiden färgade jag håret eftersom jag verkligen inte tänker gå ut på lördag med den utväxten jag hade! men nu efterår ångrar jag att jag inte gjorde det..

bilden säger allt ellerhur? denna bilden är tagen efter färgningen!

en timme efterråt så ringer Carl-johan och vill att jag ska komma till honom och hjälpa honom med att baka muffins till jobbet imorgon eftersom det är hans sista dag imorgon. tyvärr lyckades dom inte fixa en yttligare förlängning för honom så nu blir han hemma ett tag men han ska sätta igång och plugga snart igen...tror jag?
resultatet av bakningen iaf

muffins med hallonsmak i mitt <3

take it easy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0