27th

nä det blev aldrig att jag skrev något inlägg igår när jag väl kom hem efter varit hos Saris hela dagen.
känndes som att jag verkligen inte hade lust att sätta mig vid datan klockan halv elva och skriva ett inlägg för det var vid den tiden jag kom hem igår.
men jag tackar verkligen Saris för en kanon dag, den kunnde inte ha blivit bättre

min lilla badangel! (hälften av er fattar ju vad hon har på huvudet, men ni vet inte hur
dom ser ut och det blir en överraskning på lördag för er som träffar oss..mjaau)

ringde till min frisör igår och tänkte höra om hon hade någon tid till mig i veckan för att plocka mina ögonbryn tills på lördag och visst hade hon det, fick komma redan idag. så ska dit vid tio och plocka dom, hem och göra mig i ordning lite för sedan ska jag höra av mig till Sara P(många Saror i mitt liv) för att idag ska vi fakiskt ta en fika,och det var verkligen inte igår så det ska blir trevligttrevligt.
förmodligen ska Sarisen och jag träffas en stund idag igen men det är inte säkert men vi skulle höra av oss.

min älskade ängel är hemma idag från jobbet för han är sjuk, stackaren!
ska försöka väcka honom så vi kan gå ner och fixa iordning lite frukost åt honom.
JAG ÄLSKAR DIG (fantomen kudden, den är min kramkudde om nätterna)

Take it easy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0