26th

herregud! varit i Kalmar näst in till hela dagen
hem till Sara lika snabbt och börja städa i deras gammla lägenhet (för snäll som jag är så tänkte jag hjälpa till lite med det)
och nu sitter jag här i deras nya lägenhet och fy in i helvete vad avundsjuk jag är! jag tror faktiskt ni också skulle vara det om ni såg hur den såg ut. tänkte försöka ta lite bilder på den och kanske lägga ut på den. men jag kan ju säga att den verkligen är ny och fräsch!

yttligare 1100kr gick åt idag.. men nu behöver jag fan inte köpa kläder på hela hösten mer! eller inte, det kommer nya kläder redan i veckan igen, måste ha mina leggings till helgen också.
appropå helgen, fan va kul det kommer att bli. längtar redan!

skriver kanske när jag kommer hem igen...om jag kommer hem ;)'
take it easy♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0