25/10

ny duschad och härlig är jag!
tänkte börja med "Ida Gillar" och "Ida Gillar inte"
(vet att det kanske låter larvigt men jag tycker faktiskt det är roligt att göra och dessvärre att läsa. och nu får jag även chansen till att säga mina åsikter)

IDA GILLAR:
→ ny duschade killar
→ pengar
→ fräschet
→ SARA OLSSON
→ sky nästa helg

IDA GILLAR INTE;
→ folk som aldrig duschar
→ fjortisar
→ människor som klagar på att det är fult med former
→ oskarshamns "vissa" bloggare
→ folk som säger vad dom tycker och tänker på fel sätt och fel tidpunkt
→ killar som använder smink

MAT NU, KALAS SEN
♥ take it easy



Kommentarer
Postat av: M O I R A | MORRISMORRIS.BLOGG.SE♥

hejsan, jag lottar ut en bloggdesign.

har en bra dag ♥

2009-10-25 @ 14:54:55
URL: http://morrismorris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0