20/10

hade verkligen en jätte bra och fin dag igår. tack så mycket alla som gjorden den perfect.
jag hann aldrig skriva igår eftersom jag hade en myskväll med Carl-johan så blev aldrig att jag skrev någontingen.
det känns verkligen bra när man kommer till skolan och möts av en tävling om vem som ska komma fram och krama mig först :) med snabba steg kom min älskade Sara på första plats följd av den andra Sara tätt etfer, tycker om er!
efter skolan åkte jag hem till pappa och fikade med honom en stund innan jag åkte hem till Carl-johan och fick ännu mer paket, tillslut blev de dethär:
» 1500 kr (än så länge)
» En film, nya filmen av Robert Gustavsson
» Min paramore biljett
» Ett bidrag till min kamera
» En middag på Hotell ett
» EN MAKE UP LEKTION <3

Överlycklig!
nu MÅSTE jag fortsätta att plugga tills imorgon!
psykologi prov....igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0