15/10

ojsan här sitter jag i skolan och jag hade visst somorgon? hur lyckas jag? jovisst jag heter ida jonsson jag lyckas med allt!
idag är jag jätte trött helt röd i ögonen men så är det ju om man inte kan sova om nätterna, men jag får skylla mig själv. idag blir det i allafall plugg på omvårdnaden som vi har prov på imorgon så det är väl dags att börja plugga på det. det gjorde jag igår också i försig men kanske inte fullt så mycket som jag skulle behöva göra.
så det blir ju att sitta hela dagen idag.
imorgon är det äntligen fredag sedan är det helg och efter helgen(som är fullspeckad med kalas och myskvällar) så kommer måndag och på fyller jag år, glöm inte !

nu börjar snart lektionen så får väl sätta mig på min plats som är en meter ifrån mig ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Ja, jag tyckte inte iaf om filmen. Men vi kanske tycker olika?



Jo det finns många, Gömda utan Liza marklund sen finns det fortsättningen på den. Sen finns det en bok som heter syskonkärlek utav Katarina Von Bredow. Tusen strålande solar utav Khaled Hossein. Sen snabba cash utav Jens Lapiduis (tror hans efternamn stavar så) och sen fucka aldrig upp utav samma författare. Sen Du & du & du utav per nilsson. Ser mitt huvud tjockt ut i den här, kommer inte ihåg författaren men fråga efter titeln. Sen en annan bok, bakom stängda dörrar ingen aning om författare här är några förslag!



& lycka till med pluggandet..

2009-10-15 @ 16:19:01
URL: http://jjnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0