onsdag 26 augusti

Jaha nu har svininfluensa kommit till Oskarshamn också, sägs det!
Själv vet jag inte riktigt  vad jag ska tro om det verkligen är så farligt som alla säger att det är. Kan ändå förstå alla dom som verkligen är jätte rädda för den för massmedian hjälper ju inte dom rädda utan skrämmer upp dom ännu mera.
Men min egna åsikt om all denna kalabaliken är att svininfluensa är precis som rödahund typ. Ett tag dog alla av den sedan kom det ett vacsin sedan är den glömmd.

Jag älskar verkligen min lillebror Max 7 år. Jag kom hem till mamma idag, så satt jag i soffa med Joakim och Max så frågar jag Jocke om han visst att svininfluensan hade kommit till Oskarshamn så svarade han inte, istället svarar Max.
M: Jaa det visste jag
I: Varför svarar du? vet du att den har kommit hit?
M: Jaa, för jag har det
I: HAHA har du svininfluensan älskling ?
M: ..........nää det har jag ju inte

Jag älskar dig skit unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0