fredag 14 augusti

Hände inte så mycket igår förutom att jag var barnvakt åt min lillebror Max på sju år, ja det var det ända jag gjorde igår ungefär.
Idag kommer faktiskt mina kusiner från Öland upp hit eller ner hur det nu blir det spelar mig faktiskt íngenroll men jag ska i alla fall till pappa och äta lite mat med dom senare ikväll ska Dessan(carl-johans mamma) ha sin årliga sommarfest och carl-johan och jag vet inte riktigt om vi ska vara kvar här hemma eller åka iväg någonstans. Eftersom vi båda har lite svaga pinsama minnen från dom där festerna så vet inte hur vi ska göra men det lutar mot att åka och fiska.
Nu ringde pappa, så måste göra mig i ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0