tisdag 25 augusti

Som ni kanske märker har jag haft ett litet uppehåll från att skirva i bloggen och det är lite beroende på att..jag inte helt enkelt har haft lust att skriva i den. Ska försöka få upp suget igen och börja skriva mer som jag gjorde förut.
Även att jag inte har skrivit så mycket på det senaste dagarna så har det inte hänt att skit i mitt liv om jag ska vara ärlig. Det enda som skulle vara något är att jag har fått reda på att jag ska åka utomlands!! fan så gutt! första gången sen jag gick i tvåan och det ska bli riktigt skönt. Jag ska åka till Cran ganaria den tredje april i en veckan.
Så nu är jag överlycklig.
Jag har bara varigt utomlands en gång innan i hela mitt liv och det var när jag gick i tvåan så var jag i Egyptien.
Har ni varit utomlands någongång och isåfall vart?
Nu ska jag hoppa i sängen och sova eftersom man måste vara tidigt i säng nu är skolan har börjat igen.
Jo! glömmde säga att vi har haft eb lite flimkväll hemma hos Beatrice i lördags eftersom hon fyllde 17 i fredags och det var jätte mysigt faktiskt. Kärlek på mina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0