tisdag 18 augusti

Gud så nervös jag var inför tandläkaren idag på morgonen men inte hade jag något att vara nervös för? inte ett ända hål i någon tand! Hon sa tillochmed att hon var imponerad över att jag är 17(16) år gammal och aldrig behövt laga en tand.
Hon gav mig iförsig råden om att använda tandtråd och munskölj för att hålla mina tänder lite extra fräscha.

Annars har jag umgåtts med Sarisen hela dagen, gick på stan och kollade lite. Hittade en tröja till Carl-Johan som jag ska köpa åt honom imorgon, hittade även ett par nya nuide jeans till mig själv som jag också ska köpa imorgon.
Vi insåg Sara och jag idag att vi drömmer lite för mycket. Vi fick förbi en barn affär med massa barnkläder så säger jag.
Ida: Jag längtar faktiskt efter jag skaffar barn.
Sara: Jag också! jag vill ha en liten bebis.
Efter en stund på stan så gick vi in på Gröndals för att hon skulle checka in navelsmyken, så råkade vi bara hamna bland förlovningsringarna och där var vi fast i femton minuter minst, tills jag sa.
Ida: Nää nu får vi gå här ifrån Sara!
Sara: Jo det är nog bäst! fast jag skulle nog vilja ha vittguld som en förlovningsrng.

Följde med Sara och Peo och kollade på en lägenhet som dom kanske ska flytta in i och den var faktiskt jätte fin, jätte mycket yttor och fin.
Nu är det säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0