onsdag 12 augusti

En ny design igen? men vad kan jag göra åt saken att jag är lite kräsen när det gäller att saker ska vara snygga och att jag själv ska trivas med det. Jag är inte riktigt säker än om det är såhär jag ska ha min blogg?
Är det snyggt tycker ni?

Idag har jag kollar på en film som jag verkligen inte har sett sen jag var liten..nämligen Madicken! och det är sjukt vad barnfilmer kan vara så otroligt roliga när man är stor och även sorliga. Vet inte vad ni tycker men Nathalie tyckte jag i alla fall va söt när jag berättade för henne att jag precis hade suttit och gråtit till Madicken när Abbe hade fått lunginflamation och farbro Nilsson hade bett Madicken att be till gud att han inte skulle ta sin Abbe ifrån honom för om han gjorde det skulle farbro Nilsson hänga sig själv, då grät ingen mindre än lilla Ida.
Jag har ju alltid varit sån och kollar alltid förmodligen vara!
Imorgon har faktiskt carl-johan tagit ledigt från jobbet hela dagen eftersom han ska till sjukhuset men det innebär att jag kommer ha honom hemma hela kvällen idag och det är jag väldigt glad över.
Nu väntar duschen.

'Pilutta dig, pilutta dig
pilutta dig, pilutta dig och mig
pilutta, pilutta, pilutta dig och mig'


Kommentarer
Postat av: määndiii

din design är jätte fin ida!

2009-08-14 @ 03:00:30
URL: http://enamanda.blogspot.com
Postat av: svar av ida :

va bra määndii:D

2009-08-14 @ 12:20:40
Postat av: JULLLL

fin fint idis;-)

2009-08-18 @ 14:36:42
URL: http://juliaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0