nummer två

Har suttit och läst lite på den "kända bloggaren Sebastiannns" blogg lite.
Han hade nyligen en såkallad frågestund som alla kända bloggare har enligt mig själv, så dök det upp en fråga som fick mig att tänka till lite och även svaret:

känner du själv att du är bättre än dom flesta andra killar som bloggar i oskarshamn? (:
-  Jo mycket bättre om jag ska va ärlig, som jag har fler läsare en dom och jag uppdaterar
mera en vad dom gör. Är nog den största blogga här i Oskarshamn.


Men HALLÅ? det är oskarshamn vi snackar om och hur svårt tror du det är att bli "känd" här?
Sen också hur många tror du/ni sitter och läser din blogg seriöst? Och hur många killar är det som skriver blogg i oskarshamn, typ fyra? visst det finns säkert dom som tycker att hans blogg är jätte bra eftersom att upplyser om att det är snyggt med smink och idominsalva på killar och att det inte bara är för tjejer och visst. Han är säkert någons förebild också men jag tror också att det finns många som tillexempel är såna läsare som jag själv är. Sitter och läser den för att det är så kul och skrattretande. Själv vet jag att min blogg inte är så känd men jag vill inte heller att den ska vara det men jag överdriver inte i alla fall.
Så kom igen grabben, inse det är många som skrattar åt dig och hitta dig en egen profil det kan bara finnas en "Krille booi"
Detta var bara min åsikt och jag står för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0