måndag 20 augusti

Första dagen avklarad! Känns bra faktiskt men det första jag frågade läraren när hon kom och gick i koridoren var "hur många dagar är det kvar till nästa lov?" då bara skrattade Anneth åt mig. Men det är faktiskt så jag känner, jag har verkligen ingen lust att vara tillbaka i skolan men det roliga i det hela är faktiskt att inse att vi är inte minst längre! Nu ska vi bara njuta av att se alla ettor virra om kring på skolan och bara kolla upp i taket för att kolla på koridorsnummrena. Mean me!
Nu ska jag och Carl-Johan baka äppelkaka .

im gonna make a change,for once in my life it's gonna Feel real good,
gonna make a difference gonna make it right

http://www.youtube.com/watch?v=--hMhGgpoYU  Lyssna!
17 månader <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0