tisdag 11 augusti

En dag på stan med "lillebror" erik idag. Har äntligen varit inna och lämnat in min T3a för juli månad! Jag vet, jag slutade jobba den 15 juli men jag har inte tänkt på att åka in och lämna den men nu är det gjort. Visst att jag kanske ljög lite om att jag har varit bortrest så det var därför jag inte kunnat lämna in den men va tusan gör det? det är ju bara en vit lögn, men ljug aldrig gott folk! det vådar inte gott till! Har faktiskt vara nera och träffat min efterlängtade Albina en stund idag också, mycket efterlängtat ska jag säga! det blev som vanligt en liten promenad som engentligen ska ta trettio minuter men som slutar med nästa en och en halv timme med bara massa talk också men jag trivs med henne.
Har lite ångest också? for god sake skolan börjar på torsdag!? måste ta mig in till stan och investera lite nya block och sånt dära! men en sak jag har funderat på ? är det någon som vet vilka som kommer att börja på OP nu ? för jag vet typ inga, men om ni vet några kan ni väl slänga in en kommentar så jag får lite update :)
vore faktiskt lite roligt om ni skulle vilja göra det :)

ETT TIDSFÖRDRIV!

1. Vad heter han/hon? Carl-Johan
2. Hur gammal är han/hon? 19
3. När träffades ni sist? En sekund sen? han ligger ju brevid mig :)
4. Är han/hon snygg? oyes!
5. Brukar han/hon färga håret? haha nä men han borde min lille gammlig
6. Vilka färger har han/hon haft? Bara brunt, vad jag vet
7. Vad har han/hon för parfym? Dissel
8. Är han/hon galen? .......om han är :)
9. Vad är erat första minne? en lång kväll/natt med massa film
10. Har ni många minnen ihop? kommer inte ens ihåg dom så många dom är
11. Vart bor han/hon? oskarshamn .
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men vi har pratat om det. men det är mest bara prat:)
13. Är du avundsjuk på honom/henne? händer
14. Vad heter hans/hons syskon? Erik, Rebecka och Mats
15. När träffades ni första gången? oj..det måste ha varit när jag började sjuan tror jag
16. Hur träffades ni? genom skolan annars tack vare erik:)
17. Vad går han/hon i för sporter? fotboll
18. Vad brukar han/hon göra på helgerna? mig, wow och lite sånt där
19. Vad brukar han/hon göra efter skolan? vara med mig och spela data
20. Har ni haft sex? ja
21. Har ni pussats? JAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa 
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? självklart
23. Har han/hon fräknar? lite smått, men inte som mig :)
24. Har ni kollat på film någon gång? jaa
25. Har ni bråkat någon gång? det också
26. När ni väl bråkar är ni tjuriga på varann länge då? inte allt för länge eftersom jag inte kan vara sur på honom:)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha ja
28. Har du sett han/hon gråta? jo
29. Vad gjorde du då? jag hade inte gjort något
30. Har du sett han/hon vara riktigt arg?  så han blev röd som en tomat i ansikter
31. Har han/hon sett dig gråta? för många gånger
32. Vad ska ni göra i sommar? vi hade inte planerat så mycket, men vi var i göteborg sedan lite små resor
33. Har han/hon svikit dig någon gång? ja .
34. Har ni pratat i telefon någon gång? nä bara msn? haha
35. Vad skulle du göra om han/hon dog? dö själv
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? hoppas på att vi fortfarande är tillsammans men annars så tror jag det ja :).
38. Vad är det bästa med honom/henne? precis allt!
39. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på? ingetingen, bara vara sig själv
40. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon? nää, men kanske skulle bjuda han på något :).
41. Hur ser hans/hons klädstil ut? HAHA det ska vi inte gå inte på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0